poniedziałek, 20 października 2014

Podsumowanie i zamiary



Szanowni Państwo, Drodzy Sąsiedzi
Dobiega końca VI kadencja Rady Miasta Lubań, w której dzięki państwa głosom zasiadałam przez ostatnie cztery lata. Co udało się w tym czasie zrobić?

  • Obiecywałam remont przedszkola przy udziale środków zewnętrznych – przedszkole dzisiaj wygląda pięknie - nie dość, że wyremontowane, to ocieplone i doposażone. 
  • Obiecywałam nowe miejsca parkingowe – wprawdzie jest ich niedużo więcej niż było, ale są. 
  • Obiecywałam remont drogi wiodącej od obwodnicy w kierunku Uniegoszczy – droga jest jak malowanie, łącznie z chodnikiem.
  • Obiecywałam zapewnić radość i bezpieczeństwo maluchom – plac zabaw przy ul. Robotniczej jest dzisiaj ogrodzony i doposażony w nowe urządzenia a w okolicy powstały również inne. 
  • Obiecywałam na bieżąco rozwiązywać zgłaszane przez Państwa - społeczne i indywidualne – problemy. I tak się działo.  Udało mi się pomóc – w większych i mniejszych sprawach - wielu osobom, co jest dla mnie wielką radością i satysfakcją. 
  • Było mi łatwiej pomóc Państwu, bo jako wieloletni pracownik lokalnych mediach (wcześniej Studia S, obecnie gazety Ziemia Lubańska) znam ścieżki wiodące do różnych urzędów w zależności od ich kompetencji, co bardzo ułatwiało załatwienie wielu spraw. Nie musiałam szukać po omacku, tylko od razu pukałam do odpowiednich drzwi. A gdy to nie pomagało nagłaśniałam w prasie.

Szanowni Państwo
Pozostało jednak jeszcze dużo do zrobienia. Nie będę Państwa czarowała i okłamywała, że na naszej dzielnicy wybuduję Disneyland, przychodnię zdrowia czy stadion narodowy. Ja po prostu obiecuję, że zrobię co w mojej mocy, żeby się Państwu w Lubaniu żyło lepiej, łatwiej i przyjemniej. Przede wszystkim dołożę wszelkich starań, aby ludzie starsi i życiowo nieporadni odczuwali troskę o nich,  dzieci czuły się bezpieczne a młode rodziny miały godne warunki do startu w życie. Dołożę wszelkich starań aby powstawały nowe miejsca pracy, parkingi i aby stadion miejski wreszcie został wyremontowany.
Jako wieloletni pracownik lokalnych mediach (wcześniej Studia S, obecnie gazety Ziemia Lubańska) znam ścieżki wiodące do różnych urzędów w zależności od ich kompetencji, co bardzo ułatwia załatwienie wielu spraw. Nie muszę szukać po omacku, tylko od razu pukam do odpowiednich drzwi.
Nie chcę obiecywać złotych gór ale obiecuję, że będę Państwa głosem w decydowaniu o sprawach miasta i jej mieszkańców. Tym bardziej jest to realne, że niedawno weszła w życie ustawa o budżecie obywatelskim, która pozwala decydować zwykłym mieszkańcom na co wydać 3 procent pieniędzy z budżetu miasta.
Pomimo wielu przeciwności losu, jestem optymistką i dlatego wierzę w lepsze jutro. Trzeba tylko konsekwentnie zmierzać do wyznaczonego celu. Razem. Trzeba na bieżąco rozwiązywać aktualne – większe i mniejsze - Państwa problemy.
Obiecuję, że będę do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu, adresem e-mailowym, czy po prostu na ulicy.
Liczę na Państwa w wyborach samorządowych 16 listopada i oddanie na mnie głosu.
Bezpartyjna kandydatka do Rady Miasta Lubań. Okręg wyborczy nr 20 - ulice: Ludowa, Młynarska, Przemysłowa, Robotnicza, Rybacka, Warszawska.